مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-01سياسي

100 برنامه شاخص ویژه دهه فجر در سپاه استان سمنان اجرا می شود


جانشین فرمانده سپاه استان سمنان از اجرای 100 برنامه شاخص طی دهه فجر در استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این برنامه ها محرومیت زدایی و امید افرینی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار منصور شوقانی صبح چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع دهه فجر به میزبانی سپاه سمنان ضمن بیان اینکه طی دهه مبارک فجر 100 برنامه شاخص در سراسر استان سمنان اجرا خواهد شد، ابراز داشت: تلاش شد تا این برنامه ها بتواند خدمتی را به مردم ارائه و در راستای امید افزایی و افزایش نشاط اجتماعی صورت گیرد.

وی افزود: طبق روال همیشگی برنامه های دهه فجر با تجدید میثاق با آرمان های رفیع شهدا و امام راحل آغاز و در ادامه دیدار با خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان انجام خواهد شد و همچنین جلسات روایتگری و خاطره گویی انقلاب نیز اجرا می شود تا نسلی که آن دوران را درک نکرده بتواند با رشادت، دلیری و جانبازی جوانان چهار دهه پیش برای به ثمر نشستن انقلاب آشنا شود.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان از افتتاح 50 واحد نیروگاه خورشیدی، 390 کارگاه تولید و اشتغال خانگی و افتتاح استخر ذخیره آب خبر داد و ابراز داشت: برگزاری اردو راهیان پیشرفت ویژه فرهنگیان در مجموعه پارک ملی و نمایشگاه هوا فضای سپاه، اردوهای صنعتی دانش آموزان و راهیان نور دیگر عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 برنامه شاخص ویژه دهه فجر در سپاه استان سمنان اجرا می شود

100 برنامه شاخص ویژه دهه فجر در سپاه استان سمنان اجرا می شود