مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-01سياسي

«امواج شبهه» در رادیو پراکنده شد/ مستند روایی جریان های سیاسی


مدیر رادیو گفت وگو با اشاره به برنامه های این شبکه در ایام دهه فجر از شاخص ترین این برنامه ها یاد کرد.

- رضا کوچک زاده تهمتن مدیر شبکه رادیویی گفت وگو رویکرد این شبکه در دهه فجر را بر مبنای جهاد تبیین دانست و به خبرنگار مهر بیان کرد: اکنون که به ایام چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی نزدیک می شویم، در بستر جنگ های نرم ، شناختی ، روانی و رسانه ای دشمن غربی- صهیونیستی، اقدامات رسانه ای در رسانه ملی اهمیتی جدی تر خواهد داشت.

خاصه اینکه، در راهبرد دشمن، سیاه نمایی از گذشته و بن بست انگاری آینده، نقطه ثقل تبلیغات آنان محسوب می شود و بایستی در مقابل این رویکرد، ضمن تبیین واقعیت ها ، به خنثی سازی جنگ رسانه ای معاندین نیز پرداخته شود.

وی ادامه داد: رادیو گفت وگو، در راستای رسالت جریان ساز خود و مترتب بر تبیین گفتمان های انقلاب اسلامی، در دهه مبارک فجر به برنامه سازی می پردازد.

به همین منظور تلاش خواهیم کرد تا با تاکید بر گفتمان های اصیل انقلاب اسلامی چون ما می توانیم ، استکبار ستیزی ، استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی و بهره گیری از ظرفیت های کارشناسی و نخبگانی کشور و همچنین احصاء دیدگاه اندیشمندان غربی پیرامون انقلاب اسلامی، علت رخداد آن و تاثیرات جهانی این اتفاق شگرف، را با برنامه هایی پربار و موثر به شنوندگان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امواج شبهه» در رادیو پراکنده شد/ مستند روایی جریان های سیاسی

«امواج شبهه» در رادیو پراکنده شد/ مستند روایی جریان های سیاسی