مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-01ورزشي

اوضاع آشفته در کمیته ملی پارالمپیک/ رونمایی از دبیرکل «در سایه»!


کمتر از دو ماه از پایان دو دهه مدیریت پایدار در کمیته ملی پارالمپیک می گذرد اما برخی اتفاقات و جریانات در همین مدت زمان کوتاه نشان می دهد که آغاز فصل تازه این کمیته با آشفتگی همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمیته ملی پارالمپیک در کنار وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک یکی از سه نهاد تصمیم گیر و تعیین کننده در ورزش کشور است که اتفاقا به لحاظ رابطه و پوشش مستقیم ورزشکاران جانباز و معلول از اهمیت بالایی هم برخوردار است.

این کمیته طی 21 سال گذشته یعنی از بدو تاسیس و آغاز به کار در ایران تا همین دو ماه پیش به ریاست محمودخسروی وفا مدیریت شد و با کمترین حاشیه بیشترین بازدهی را در رویدادهای بزرگی مانند بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک داشت.

مهاجرت خسروی وفا کمیته ملی پارالمپیک و المپیک (شهریورماه 1401) باعث شد انتخابات اخیر این کمیته بدون حضور وی در میان کاندیداها برگزار شود و همین مسئله آغازی فصلی جدید در مجموعه پارالمپیک را رقم زد.

کمتر از دو ماه از آغاز دور جدید حیات کمیته ملی پارالمپیک می گذرد اما برخی اتفافات و جریانات حکایت از این دارد که جابه جایی مدیریت و رفتن مردِ همیشه حی و حاضر، برای این کمیته و عواملش خالی از پیامد و عواقب هم نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع آشفته در کمیته ملی پارالمپیک/ رونمایی از دبیرکل «در سایه»!

اوضاع آشفته در کمیته ملی پارالمپیک/ رونمایی از دبیرکل «در سایه»!