مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-01اقتصادي

افتتاح 27 طرح جهادکشاورزی یزد همزمان با ایام الله دهه فجر


سازمان جهادکشاورزی استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی 27 طرح در این حوزه را شامل 15 طرح عمرانی و 12 طرح اشتغالزایی با سرمایه گذاری 157 میلیارد تومان بهره برداری خواهد کرد.

- ایسنا/یزد سازمان جهادکشاورزی استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی 27 طرح در این حوزه را شامل 15 طرح عمرانی و 12 طرح اشتغالزایی با سرمایه گذاری 157 میلیارد تومان بهره برداری خواهد کرد.

طرح های عمرانی و زیرساختی اماده بهره برداری جهادکشاورزی در ایام الله دهه فجر شامل سه مورد طرح آبیاری تحت فشار در سطح 117 هکتار، هفت مورد طرح آبیاری کم فشار در سطح 933 هکتار، احیا و مرمت سه رشته قنات، ساخت یک باب استخر تنظیمی آب کشاورزی و ایجاد 150 متر کانال آبیاری عمومی است که اعتبار کل هزینه شده در این طرحها 19 میلیارد تومان شامل 16 میلیارد اعتبار دولتی و سه میلیارد تومان آورده بخش خصوصی بوده است.

جهادکشاورزی استان 12 طرح اشتغالزایی برای افتتاح در این ایام در نظر گفته که مشتمل بر شش طرح در حوزه تولیدات دامی(شامل ایجاد سه واحد پرورش مرغ گوشتی، ایجاد یک واحد پرورش بز مورسیا، ایجاد یک واحد پرورش بز سانن و ایجاد یک واحد پروار شتر)، سه طرح در حوزه تولیدات گیاهی( شامل یک مورد کشت مکانیزه نشا و ایجاد دو باب گلخانه سبزی و صیفی) و سه طرح در حوزه صنایع تبدیلی (شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 27 طرح جهادکشاورزی یزد همزمان با ایام الله دهه فجر

افتتاح 27 طرح جهادکشاورزی یزد همزمان با ایام الله دهه فجر