مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-01سياسي

انقلاب اسلامی به یکی از ابرقدرت های دنیا تبدیل شده است


امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی به یکی از ابرقدرت های دنیا تبدیل شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی به یکی از ابرقدرت های دنیا تبدیل شده است.

رضا عزتی امروز 12 بهمن ماه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب که همزمان با سراسر کشور در مدرسه شاهد مهر خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: هر انقلابی در دنیا ظهور پیدا می کند بدون شک دارای یک سری ویژگی هاست و انقلاب اسلامی نیز مستثنی از این ویژگی ها نیست.

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل اولین ویژگی انقلاب اسلامی ایمان و خداباوری در بین ملت ایران بوده است، ادامه داد: وحدت کلمه بین آحاد ملت دومین ویژگی انقلاب اسلامی بوده که سبب پیروزی انقلاب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی بوده و موضوع فرهنگ از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: اسلامی بودن چهارمین ویژگی انقلاب اسلامی است که حرکتی بنیادین و تحققی در اوضاع سیاسی جامعه ایران به وجود آورد.

عزتی گفت: پیشرفت انقلاب با حفظ روحیه انقلاب امکان پذیر بود و هرجا این روحیه حاکم شود پیشرفت حادث خواهد شد و امروز که همه داعیه روحیه انقلابی داریم در برابر مردم و نظام وظیفه ای سنگین داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی به یکی از ابرقدرت های دنیا تبدیل شده است

انقلاب اسلامی به یکی از ابرقدرت های دنیا تبدیل شده است