مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-01ورزشي

برگزاری 4000 برنامه در دهه فجر


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بیش از چهار هزار و 460 مورد برنامه در ایام الله دهه فجر در استان اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن باقری پیش از ظهر چهارشنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در اردبیل اظهار کرد: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با پاسداشت نام و یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی در حالی برگزار می شود که چهار راهبرد و رویکرد در جشن های انقلاب اسلامی هدف گذاری شده است.

وی توجه به جهاد تبیین، تقویت وحدت و انسجام ملی و بها دادن به جوانان و نوجوانان و جایگاه زنان را از این رویکردهای مهم اعلام کرد و گفت: تلاش بر این است تا در سایه وحدت و همدلی زمینه اعتلای نظام اسلامی در عرصه های مختلف فراهم آید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به جایگاه زنان در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی به زنان ما منزلت و شخصیت والایی داده و در سایه این توجهات شاهد درخشش زنان در عرصه های علمی، ورزشی و سایر افتخارات هستیم.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: کمیته های دهه فجر از یک ماه پیش در استان شکل گرفته تا 25 کمیته تشکیل شده اعم از ورزشکاران، دانشگاهیان، کارگران، اصناف و… با برگزاری جلسات مختلف برنامه های خود را ارائه کنند تا در ستاد دهه فجر به تصویب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4000 برنامه در دهه فجر

برگزاری 4000 برنامه در دهه فجر