مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-01سياسي

گفتمان ولایت فقیه حتی در بین شعارها و گفتمان مسئولان دیده نمی شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضرت امام خمینی(ره) گفتمان ولایت فقیه را در جامعه احیاء کردند اما به علت مشکلاتی که در مسیر وجود داشت، - ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حضرت امام خمینی(ره) گفتمان ولایت فقیه را در جامعه احیاء کردند اما به علت مشکلاتی که در مسیر وجود داشت، حتی در بین شعارها و گفتمان مسئولان نیز این گفتمان دیده نشده است.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی چهارشنبه 12 بهمن ماه در نخستین روز از ایام الله دهه فجر در جمع مدیران استان همدان، با تأکید بر اینکه امروز باید این گفتمان که حضرت امام(ره) پایه گذاری کردند را در جامعه ترویج دهیم، افزود: متأسفانه آنطور که باید الگوواره و بنیان اساسی تمدنی را که حضرت امام خمینی(ره) مطرح کردند، در جامعه تبیین نشده است.

شعبانی موثقی تصریح کرد: حضرت امام(ره) شخصیت عظیمی بودند که توانستند نظم نوین جهانی را به چالش بکشند، بنا به فرمایش حضرت امام(ره) آنچه جلوی دیکتاتوری را می گیرد، ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه مبتنی بر صلاح جامعه حرکت می کند و امامین انقلاب همیشه حرفشان حرف مردم بوده و هست، مطرح کرد: امروز دشمن به دنبال آن است که اهداف خودش را به صورت استبدادی در جامعه القا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان ولایت فقیه حتی در بین شعارها و گفتمان مسئولان دیده نمی شود

گفتمان ولایت فقیه حتی در بین شعارها و گفتمان مسئولان دیده نمی شود