مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-01ورزشي

برنامه ها و بودجه های فرهنگی در سازمان فرهنگی هنری تجمیع شود


رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی در سازمان فرهنگی هنری تجمیع شود گفت: با تجمیع فعالیت های فرهنگی موازی کاری ها در مجموعه مدیریت شهری ساماندهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج، امروز در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص بودجه پیشنهادی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، گفت: در ایام اغتشاشات اخیر، به موجب شعارنویسی های صورت گرفته، بسیاری از دیوارهای سطح شهر آسیب دیدند.

وی با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر اساسی جهت زیباسازی شهر، بیان کرد: می توان برخی از این دیوارها را با مطالب آموزشی، تربیتی، فرهنگی،فرهنگ شهروندی و .

طراحی کرد.

البته منظور، دیوارنگاری که مستلزم هزینه های سنگین است نیست، بلکه می توان طی هماهنگی با گروه های هنری، مطالبی را روی این دیوارها طراحی کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج با اشاره به در نظر گرفتن 20 میلیارد تومان برای ساماندهی ورودی ها و خروجی های شهر، با طرح این سوال که با این مبلغ، قرار است چند ورودی و خروجی ساماندهی شود؟ عنوان کرد: در صورتی که مطالعات این طرح انجام شده، طرح پروژه ارائه شود تا درباره آن اظهار نظر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ها و بودجه های فرهنگی در سازمان فرهنگی هنری تجمیع شود

برنامه ها و بودجه های فرهنگی در سازمان فرهنگی هنری تجمیع شود