مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-01سياسي

حجت الاسلام شهریاری: شعار زن، زندگی، آزادی در مکتب غرب، به معنای لخت شدن است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب به شعار زن، زندگی آزادی در مکتب غرب اشاره کرد و گفت: لخت شدن معنای آزادی در غرب است اما عفیف ترین زنان، زنانی هستند که در دامن اسلام پرورش یافته اند و فرزندانی را در دامن خود پرورش می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام حمید شهریاری صبح امروز در همایش حجاب و عفاف فاطمی که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها مکتبی است که باعث تغییر در فضای جهانی در هزاره سوم بوده و تداوم این مکتب الهی امام راحل، مکتب حاج قاسم سلیمانی بوده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب افزود: دنیا در مقابل این مکتب ساکت ننشسته است و در مقابل این مکتب، مکتب لیبرالیسم غرب در تلاش برای گسترس است.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی مکتبی را در حوزه بانوان از خود به منصه ظهور رساند که همان مکتب فاطمه زهرا بود و نتیجه آن دختر این شهید والامقام است که امروز به عنوان الگوهایی ارزشمند در هزاره سوم به جهان معرفی کردیم.

وی اضافه کرد: در جهان و عصر امروز دو مکتب در نوک پیکان تعارض با هم هستند که یکی مکتب حاج قاسم سلیمانی و دیگر مکتب لیبرالی غربی است.

وی افزود: مکتب حاج قاسم سلیمانی چشم همه را خیره کرد و تشییع جنازه ای در مراسم شهادت ایشان شکل داد که در طول انقلاب و بعد از فوت امام، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام شهریاری: شعار زن، زندگی، آزادی در مکتب غرب، به معنای لخت شدن است

حجت الاسلام شهریاری: شعار زن، زندگی، آزادی در مکتب غرب، به معنای لخت شدن است