مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-01سياسي

مقصد نورانی انقلاب ایجاد تمدن اسلامی است


نماینده ولی فقیه در گیلان، منتها و مقصد نورانی انقلاب را ایجاد تمدن اسلامی دانست و گفت: هرچه زمان پیش می رود پایه های انقلاب مستحکم تر شده و پیام نورانی اش بیشتر صادر می شود و ملت ها را بیدار می کند.

- آیت الله رسول فلاحتی امروز، 12 بهمن ماه در ویژه برنامه آغاز دهه فجر و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، ایام پیروزی انقلاب را یادآور ایامی فرخنده و جاوید برای ملت ایران دانست و اظهار کرد: مردم ایران هرگز روزهای طلایی 44 سال پیش را فراموش نمی کنند.

وی با اشاره به دوران سیاه رژیم ستمشاهی، افزود: افرادی که شرایط و حوادث رژیم منحوس پهلوی را دیده اند، امروز قدردان دوران شکوهمند انقلاب اسلامی هستند و قطعا نسل های معاصر نیز با مراجعه به تاریخ از آن روزگار آگاهی دارند و لذا مسیر انقلابشان را با قدرت ادامه می دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلام هم مبدایی روشن دارد و هم منتهایی نورانی، تصریح کرد: مبدا انقلاب اسلامی به جامعه مدنی رسول الله(ص) برمی گردد؛ همانگونه که بعثت پیامبر اسلام قدرت های پوشالی زور و زر را به تلی از ویرانه تبدیل کرد، انقلاب اسلامی نیز به پشتوانه این مبدا روشن، توانست حکومت 2500 ساله شاهنشاهس را در ایران ریشه کن کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصد نورانی انقلاب ایجاد تمدن اسلامی است

مقصد نورانی انقلاب ایجاد تمدن اسلامی است