مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-01سياسي

زنگ انقلاب در رشت نواخته شد


در نخستین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، در مراسمی با حضور استاندار گیلان زنگ انقلاب در مدرسه قلم چی رشت نواخته شد.

- اسدالله عباسی امروز، 12 بهمن در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه قلم چی رشت اظهار کرد: در گذشته و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی استقلال نداشتیم و مستشاران آمریکایی و صهیونیستی برای ما تصمیم می گرفتند اما امروز استقلال داریم.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی دشمن علیه جمهوری اسلامی و ایستادگی کشور و مردم در مقابل جنگ نظامی دشمن اضافه کرد: شهدای گرانقدری در این راه دادیم اما به دشمن اجازه نفوذ به کشور را ندادیم.

نماینده عالی دولت در گیلان عنوان کرد: دشمن در دهه های مختلف تحریم های ناجوانمردانه را علیه کشور ما ایجاد کرد، اما ما همواره رو پای خودمان محکم ایستادیم و دست رد به سینه دشمنان زدیم.

عباسی با اشاره به برخورداری از آزادی بیان و استقلال کشور جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: استقلال ما کاملا برگرفته از آرمان های حضرت امام خمینی(ره) است و آن حضرت به عنوان یک شخصیت انقلابی به ما درس زندگی، عزت، هویت و آبرو داد و ما امروز در دنیا به عنوان یک کشور مقتدر انقلابی تاثیرگذار هستیم.

وی در ادامه با اشاره به تحرکات اخیر دشمنان علیه قرآن کریم، ساحت مقدس پیامبر(ص)، ولایت فقیه، سپاه و نهاد خانواده گفت: انقلاب اسلامی ایران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ انقلاب در رشت نواخته شد

زنگ انقلاب در رشت نواخته شد