مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-01سياسي

نواختن زنگ انقلاب در مدارس خوزستان


نخستین روز از دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس خوزستان نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، نخستین روز از دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس خوزستان نواخته شد.

مسعود حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در مراسم نواختن زنگ انقلاب و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هنرستان ساجده اهواز اظهار کرد: امروز در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که از روز های تیره و تار قبل از انقلاب سال ها و قرن ها فاصله گرفته ایم.

وی به فتنه ها و کار های دولت آمریکا علیه ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و افزود: اما همانگونه که شاهد هستیم، هر بار شکست خورده و به نتیجه دلخواه خود نرسیده است.

حمیدی نژاد با اشاره سپری شدن روز های بسیار سخت در جنگ تحمیلی برای مقابله با دشمنان نظام، ادامه داد: امروز ایران در حوزه تسلیحاتی و نظامی بسیار پیشرفت کرده و به برکت انقلاب اسلامی در بخش های مختلف پیشرفت های چشم گیری داشته است.

حمیدی نژاد عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی دانش آموزانی را تربیت می کنیم که هر کدام از آن ها در آینده این انقلاب نقش آفرینی خواهند کرد، در همین مدارس شهدای مدافع حرم و امنیت تربیت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواختن زنگ انقلاب در مدارس خوزستان

نواختن زنگ انقلاب در مدارس خوزستان