مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-01سياسي

جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه دو راهبرد اصلی در دهه فجر است


جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه دو راهبرد اصلی امسال برنامه های شهرستان دیر در دهه فجر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس باربرز صبح چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر، اظهار داشت: ملت ایران قبل از انقلاب در اوج مظلومیت بود و حکومت خائن پهلوی برای پابرجایی حکومتش چه ظلم ها که نکرد.

فرماندار شهرستان دیر افزود: امام با مجاهدت خود اسلام را برای ما به ارمغان آورد و بعد از ائمه اطهار الگوی مجاهدت بود و با رهبری وی انقلاب به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: امروز ما میراث دار خون شهدا هستیم و اگر عناوینی کسب کردیم مرهون فداکاری امام و شهدا و مردانی است که پای امام ماندند.

باربرز با بیان اینکه ما مسئولین مدیون شهدا و مادران آنها هستیم، خاطرنشان کرد: برای خدمت به مردم از تمام توان خود استفاده کنیم تا بزرگترین دستاورد انقلاب که خدمت به مردم است را به اوج برسانیم.

وی، امید آفرینی را یکی از دستاوردهای انقلاب دانست و ابراز کرد: جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه دو راهبرد اصلی امسال برنامه های ما در دهه فجر است.

فرماندار شهرستان دیر با اعلام اینکه انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف در شهرستان دستاورد داشته است، گفت: این دستاوردها باید برای جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان گفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه دو راهبرد اصلی در دهه فجر است

جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه دو راهبرد اصلی در دهه فجر است