مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-01سياسي

پدران آسمانی با حضور فرزندان شان تکریم می شوند


مسئول گروه جهادگران شاهد استان فارس از برگزاری همایش پدران آسمانی باحضور جمعی از فرزندان شهدا در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت مولای متقیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رضا فتحی زاد در این باره اظهار داشت: این همایش در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت مولای متقیان، حضرت علی(ع) و روز پدر توسط گروه جهادی جهش (جهادگران شاهد) متشکل از فرزندان شهدای استان فارس برگزار خواهد شد.

وی، زمان برپایی همایش مذکور را پنج شنبه، 13 بهمن ماه جاری ساعت 18 و مکان آن را تالار حافظ شیراز اعلام کرد و گفت: این همایش با حضور خانواده های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت، حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و تعدادی از پدران و مادران شهدا و فرزندان شاهد نخبه استان فارس و جمعی از مسئولان استان برگزار خواهد شد.

فتحی ‍ زاد یادآور شد: این برنامه هر ساله در 13 رجب توسط فرزندان شاهد دفاع مقدس در سراسر کشور در گلزارهای شهدا برگزار می شود و بعد از اجرای مراسم نیز قبور مطهر پدران شهید گلباران می شود.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط آب و هوایی تصمیم بر آن شد که همایش مذکور در قالب سلسله نشست های ستاره های شهر مربوط به کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در تالار حافظ برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدران آسمانی با حضور فرزندان شان تکریم می شوند

پدران آسمانی با حضور فرزندان شان تکریم می شوند