مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-01اقتصادي

انجام بیش از 3000 هکتار کشت قراردادی گندم در فامنین


مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین از کشت قراردادی 3551 هکتار کشت قراردادی در این شهرستان خبرداد و گفت: در سال زراعی جاری مطابق برنامه اجرای الگوی کشت در شهرستان فامنین به عنوان پایلوت کشوری، - 3800 هکتار کشت گندم آبی انجام گرفته است.

منصور خزایی افزود: از این سطح اطلاعات 3551 هکتار معادل 93.

4 در قالب کشت قراردادی در سامانه شرکت بازرگانی دولتی توسط کارشناسان پهنه و دو نفر نیروی بسیج این شهرستان با پیگیری و اطلاع رسانی های انجام گرفته، ثبت شده است.

وی با بیان اینکه مجری طرح کشت قراردادی گندم آبی، شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی است، اضافه کرد: اطلاعات سامانه پهنه بندی مبنای ثبت اطلاعات کشت قراردادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی فامنین، خزایی بیان کرد: مشوق های خوبی برای این طرح در قالب کود، تخفیف بیمه، کمک کرایه حمل و .

ارائه می شود و کشاورزان در هر مرحله از کشت قراردادی می توانند با استفاده از امکانات برنامه کاربردی از وضعیت قرارداد، اطلاعات مربوط به توزیع نهاده ها، بیمه و .

اطلاع یابند.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای کشت قراردادی این است که کشاورز اطمینان داشته باشد با اجرای الگوی کشت مشکلی در فروش محصول تولیدی نخواهد داشت، یادآور شد: از این به بعد کشاورزانی مشمول حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 3000 هکتار کشت قراردادی گندم در فامنین

انجام بیش از 3000 هکتار کشت قراردادی گندم در فامنین