مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:402023-02-01اقتصادي

ظرفیت پرورش آبزیان در استان بوشهر به 120 هزار تن می رسد


با برنامه ریزی صورت گرفته ظرفیت تولید میگوی پرورشی در استان بوشهر به 60 هزار تن می رسد و ظرفیت پرورش ماهی در قفس نیز همین میزان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده صبح چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی یک طرح تولید غذای آبزیان در منطقه ویژه بوشهر اظهار داشت: سرمایه گذاری مانند کاشت یک درخت مثمر است که برکات بسیار زیادی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری های بزرگی در زمینه تولید آبزیان در استان بوشهر انجام می شود خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته ظرفیت تولید میگوی پرورشی در استان بوشهر به 60 هزار تن می رسد و ظرفیت پرورش ماهی در قفس نیز همین میزان خواهد بود.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تکمیل زنجیره تولید تا صادرات و فروش آبزیان در سطح استان بوشهر بیان کرد: در زمینه تولید خوراک آبزیان کمبودهایی وجود دارد که باید برای تسریع در تکمیل این چرخه اقدام شود.

وی حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی را یکی از اولویت های مهم در استان دانست و افزود: تولید غذای استاندارد برای آبزیان یکی از برنامه های مهم در این استان است.

محمدی زاده اضافه کرد: امسال 12 هزار تن به ظرفیت تولید آبزیان استان بوشهر اضافه خواهد شد و سال آینده هزار و 500 هکتار اراضی پرورش میگو در این استان ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پرورش آبزیان در استان بوشهر به 120 هزار تن می رسد

ظرفیت پرورش آبزیان در استان بوشهر به 120 هزار تن می رسد