مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-01سياسي

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است


دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی و فرصت تعمیق وحدت بین همه کسانی است که آرزوی سربلندی ایران را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 12 بهمن 1401) در جلسه این شورا ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر، گفت: امروز سالگرد بازگشت پیروزمندانه امام خمینی (ره) به میهن اسلامی پس از سال ها تبعید و دوری از وطن و آغاز دهه فجر است.

یاد حضرت امام خمینی (ره) و همه شهیدان و مجاهدانی مؤمنی که برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) عنصر منحصر به فردی در تاریخ است، گفت: ایشان با تأسیس جمهوری اسلامی در واقع اسلام سیاسی را پس از قرن ها احیا کرد و ما باید قدر این نعمت باشیم و با خدمت دائمی به مردم در مسیر نورانی ایشان حرکت کنیم.

آیت الله جنتی در ادامه افزود: ارزش های والای این انقلاب جهانی از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده اند و یکی از مهم ترین نشانه های تأثیرات این انقلاب، دشمنی های روزافزون جهان سلطه با ایران اسلامی است.

وی ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی دانست و گفت: دلسوزان اسلام و انقلاب باید با نگاه جهادی وارد این عرصه شوند و از همه ظرفیت ها برای توفیق در عرصه جهاد تبیین بهره ببرند، زیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است