مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-01اقتصادي

امروز با وجود تحریم به خودکفایی رسیده ایم/ اشتغال 5 هزار نفر در ایران ترانسفو


رییس کل دادگستری استان زنجان اشاره به طرح توسعه مجموعه بزرگ ایران ترانسفو و افزایش آمار شاغلان آن از 300 نفر به 5 هزار نفر گفت: میزان تولیدات این واحد صنعتی نیز از هزار مگاولت به 40 هزار مگاولت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در مراسم کلنگ زنی طرح توسعه دانش بنیان شرکت پست های ایران ترانسفو اظهار کرد: دهه فجر یادآور ورود یک ابرمرد به کشور است که جهان را متحول کرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه امروز شاهد کلنگ زنی یک مجموعه ای هستیم که در نتیجه تلاش جوانان ایرانی به این مرحله رسیده است، گفت: امروز به عنوان نخستین روز دهه فجر روز پربرکتی بود چون یک طرح اشتغالزایی به بهره برداری رسید.

وی گفت: یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین این است که در مناسبت های مختلف این تبیین را درست انجام دهیم.

صادقی نیارکی با بیان اینکه آمد و رفت دولت ها طبیعی نیست و قطعا دستاوردی داشته است که باید تبیین شود، گفت: این دستاوردها در واقع یک نعمت محسوب می شود و انقلاب اسلامی را همه خواص و امامین انقلاب جزو نعمات می دانند.

رییس کل دادگستری استان زنجان  افزود: اصل انقلاب نعمت بود و چون متصل به انوار الهی بود، دستاوردهای خوب و بی شماری داشت و دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز با وجود تحریم به خودکفایی رسیده ایم/ اشتغال 5 هزار نفر در ایران ترانسفو

امروز با وجود تحریم به خودکفایی رسیده ایم/ اشتغال 5 هزار نفر در ایران ترانسفو