مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-01سياسي

انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است


مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت امام(ره) به کشور و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت امام(ره) به کشور و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، امروز(12 بهمن) در این مراسم در حسینیه شهدای کرمانشاه، با بیان اینکه در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تمام مقدرات کشور در دست بیگانگان بود، گفت: امام(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی برای ما عزت و اقتدار را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: امام(ره) فردی مقتدر و بلندپایه بود که دنیا او را می شناخت و این قدرت را از اسلام بدست آورده بود و با تکیه بر مبانی اسلام توانست چهره واقعی آمریکا و غرب را به مردم نشان داده و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آمریکایی ها در سالهای قبل از پیروزی انقلاب از ما حق توحش می گرفتند، گفت: امروز به برکت اسلام مقتدریم و به جایی رسیده ایم که آمریکا را زیرپا می گذاریم و این اوج عزت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است

انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است