مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-01اقتصادي

بندر آستارا برای پذیرش کشتی ها آماده شد


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به ایجاد زیرساخت های لازم در بندر آستارا، گفت: استانداردترین کانال ممکن در دریای خزر در بندر آستارا ایجاد شده است و این بندر مشکلی برای پذیرش کشتی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین یونسی درباره پروژه لایروبی بندر آستارا با اشاره به اینکه پروژه مذکور به صورت جهادی از سوی سازمان بنادر و دریانوری طی بازه زمانی 3 ماهه در بخش لایروبی کانال و حوضچه بندر آستارا به اتمام رسید، اظهار داشت: این پروژه به صورت شبانه روزی از سوی لایروب های درنظر گرفته شده سازمان بنادر و دریانوردی کامل و در نهایت از ابتدای مهرماه سال جاری پروژه به شرکت مربوطه تحویل شد.

وی ادامه داد: به دلایل اعلامی از سوی شرکت مربوطه پروژه لایروبی بندر آستارا از ابتدای مهرماه تحویل نشد و در نهایت 27 مهرماه بود که از طریق تامین دلیل کارشناس رسمی دادگستری پروژه را تحویل شرکت دادیم، هر چند بهانه جویی هایی در این رابطه وجود داشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه در شرایطی تراز آب به شدت پایین آمده بود، عنوان کرد: با این وجود یک کانال کاملا استاندارد و بدون محدودیت تردد برای کشتی ها به شرکت مربوطه در بندر آستارا تحویل شد و طی سه تا چهار ماهه گذشته هیچگونه محدودیت ترددی در بندر آستارا وجود نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر آستارا برای پذیرش کشتی ها آماده شد

بندر آستارا برای پذیرش کشتی ها آماده شد