مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-01بين الملل

ابتکارعمل مصر برای آرام کردن اوضاع در اراضی اشغالی


منابع رسانه ای از تلاش و ابتکارعمل مصر برای برقراری آرامش در اراضی اشغالی فلسطین درپی تشدید تنش میان فلسطینی ها و صهیونیست ها طی روزهای اخیر پرده برداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت عبری زبان i24NEWS اعلام کرد، مصر ابتکار عملی را برای توقف تشدید تنش کنونی در سرزمین های اشغالی فلسطین مطرح کرده است.

طبق این گزارش، قاهره در چارچوب این ابتکارعمل پیام های تشکیلات خودگردان فلسطین را به طرف اسراییلی ابلاغ کرد و در مقابل از اسراییل خواسته است که بدون هیچ گونه قید و شرطی تشدید تنش نظامی را متوقف کند.

این سایت اعلام کرد، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته هایی را به رییس سازمان اطلاعات مصر اعلام کرده و از وی خواسته است تا آنها را به طرف اسراییلی منتقل کند.

مهم ترین خواسته های محمود عباس توقف تشدید نظامی در کرانه باختری، توقف بازداشت های خودسرانه فلسطینی ها و توقف تخریب خانه ها است.

منابع مطلع در این باره گزارش دادند که تشکیلات خودگردان فلسطین بر توقف هرگونه همکاری با اسراییل تا زمانی که متعهد به توقف تشدید تنش نظامی در اراضی فلسطین شود، اصرار دارد و قاهره به همین منظور یک هیئت امنیتی را برای گفت وگو درباره توقف تشدید و انتقال درخواست های تشکیلات خودگردان و گروه های مقاومت فلسطین به اسراییلی ها به تل آویو می فرستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکارعمل مصر برای آرام کردن اوضاع در اراضی اشغالی

ابتکارعمل مصر برای آرام کردن اوضاع در اراضی اشغالی