مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:102023-02-01سياسي

معافیت های گسترده قانونی بسترساز اصلی فرار مالیاتی


محمد پاریزی مشاور عالی رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: در مقابله با فرار مالیاتی هیچ چیز مهمتر از تمرکز بر جریان اطلاعات نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نشست جایگاه عوامل انسانی و سامانه ها در تشخیص فرار مالیاتی روز یکشنبه 9 بهمن ماه، با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران و فعالان این حوزه در مرکز آموزش و پژوهش سازمان امور مالیاتی برگزار شد.

این نشست، هفتمین نشست تخصصی از نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی بود که در تاریخ 1 اسفند سال جاری با موضوع نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند برگزار خواهد شد.

در این نشست به اهمیت مقابله با فرار مالیاتی و نقش عوامل انسانی و سامانه ها در این زمینه پرداخته شد.

معافیت های گسترده قانونی بسترساز اصلی فرار مالیاتی محمد پاریزی مشاور عالی رییس کل سازمان امور مالیاتی، در این نشست گفت: در اغلب بحث های حوزه مالیات، نباید مسئله را به سازمان امور مالیاتی منحصر کرد و در این زمینه دیگر دستگاه ها و نهادهایی که در نظام مالیاتی کشور مرتبط هستند نیز باید در نظر گرفته شوند.

بحث فرار مالیاتی یکی از مهمترین بحث های حوزه مالیات کشور است و بعد از اینکه در نشست های قبلی به مباحث کلانی همچون شاخص های ارزیابی نظام مالیاتی پرداخته شد، حتماً جا دارد که به این بحث خردتر نیز پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت های گسترده قانونی بسترساز اصلی فرار مالیاتی

معافیت های گسترده قانونی بسترساز اصلی فرار مالیاتی