مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:122023-02-01سياسي

بازخوانی برخی ویژگی های امام خمینی(ره) از زبان امام جمعه شهرکرد


امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان باید هر چه بیشتر با ابعاد مختلف این شخصیت نورانی آشنا شود، به تبیین برخی ویژگی های برجسته امام(ره) پرداخت.

- بازخوانی برخی ویژگی های امام خمینی(ره) از زبان امام جمعه شهرکرد ایسنا/چهارمحال و بختیاری امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان باید هر چه بیشتر با ابعاد مختلف این شخصیت نورانی آشنا شود، به تبیین برخی ویژگی های برجسته امام(ره) پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 12 بهمن ماه در مراسم آغاز چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و با اشاره به اینکه امروز روز امام راحل(ره) عظیم الشأن است، اظهار کرد: جامعه ما و به ویژه نسل جوان و نوجوان باید هر چه بیشتر با ابعاد مختلف این شخصیت نورانی آشنا شود، زیرا تا امروز و در عمر 44 ساله انقلاب اسلامی امام(ره) آن چنان که باید شناخته نشد و زوایای شخصیتی ایشان پنهان مانده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امام(ره) شخصیتی معمولی نبود، ادامه داد: ایشان در جایگاهی قرار داشت که زمین و زمان به معنویت، بندگی خالصانه، شخصیت پاک و بی آلایش و ارتباط او با خدا می بالد؛ عالم لشکر خداست و اگر کسی بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی برخی ویژگی های امام خمینی(ره) از زبان امام جمعه شهرکرد

بازخوانی برخی ویژگی های امام خمینی(ره) از زبان امام جمعه شهرکرد