مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-01سياسي

عزم ایران برای برخورد قاطع با پولشویی و تامین مالی تروریسم


مبارزه قاطع، مؤثر و بی امان با پدیده پولشویی و تأمین مالی تروریسم مستلزم رفع بسترهای فسادزا، توسعه شفافیت و در نهایت برخورد قاطع و بازدارنده با مرتکبان این دست از جرایم است.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ طی هفته های اخیر بود که پارلمان اروپا در اقدامی مضحک و مذبوحانه با توجیه تروریستی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قطعنامه خصمانه ای را علیه ایران تصویب کرد.

نکته قابل تأمل، در این اقدام پارلمان اروپا، نادیده انگاشتن خدمات جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف داخلی، منطقه ای و بین المللی است؛ چرا که به اذعان مقامات غربی، جمهوری اسلامی ایران نقش مهم و مؤثری را در ریشه کن کردن داعش داشته و پارلمان اروپا با تصویب این قطعنامه بر تمامی اقدامات جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با پدیده تروریسم چشم بست.

دغدغه جمهوری اسلامی در حوزه مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم از جمله اتهامات بی اساسی که غرب به دلیل عدم پذیرفتن شروط قابل تأمل FATF (گروه ویژه اقدام مالی) طی سال های اخیر به کشور وارد کرده است، پولشویی و تأمین مالی تروریسم محسوب می شود؛ این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران با تصویب قانون مبارزه با پولشویی در سال 1386 و تصویب قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در سال 1394 عزم خود را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم ایران برای برخورد قاطع با پولشویی و تامین مالی تروریسم

عزم ایران برای برخورد قاطع با پولشویی و تامین مالی تروریسم