مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-01سياسي

اسلام به برکت امام(ره) و انقلاب در دنیا برجسته شد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امام(ره) حرکتش را از جوانی شروع کرد، برایش برنامه ریخت و انجام داد، گفت: خداوند امام(ره) را ذخیره کرده بود تا اسلام را به برکت او در دنیا برجسته کند و انقلاب اسلامی را به وجود بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در ویژه برنامه 12 بهمن ماه گفت: از خداوند بخواهیم بتوانیم در قافله انقلاب بمانیم و تا آخر با این کاروان همراهی کنیم مراقب باشیم که خدای نکرده اینگونه نشود که کاروان به مقصد برسد و ما جا بمانیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: جامعه ما باید هرچه بیشتر امام(ره)، این قافله سالار را بشناسد و با ابعاد وجودی ایشان آشنا شود، امام کسی است که قبل از آمدنش به میدان شناخته نشد و امروز هم که 43 سال از آن حرکت می گذرد هنوز شناخته نشده است.

وی ادامه داد: امام فرشته و امام معصوم نبود اما شخصیت ویژه ای داشت، در جایگاهی بود که موجودات عالم به وجود او، معنویتش، ارتباط او با خدا و شخصیت پاک و بی آلایشش می بالند.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: خدا به برکت امام(ره) کاری انجام که به مدد انبیا انجام نشد خیلی از انبیا می خواستند چنین پرچمی را بلند و چنین جامعه ای را ایجاد کنند که عرصه برایشان فراهم نبود ولی برای امام راحل فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام به برکت امام(ره) و انقلاب در دنیا برجسته شد

اسلام به برکت امام(ره) و انقلاب در دنیا برجسته شد