مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:212023-02-01ورزشي

کشتی اصفهان مدت هاست به پل رفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی روزهای 30 آذر ماه لغایت 2 دی ماه برگزار شد و در پایان تیم خوزستان به عنوان قهرمانی دست یافت.

رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی طی روزهای 28 لغایت 30 دی ماه برگزار شد و در پایان تیم مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت.

نکته قابل تأمل اما در پایان مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد، وضعیت کشتی گیران اصفهانی است که در هر 2 رشته فرنگی و آزاد هیچ نماینده ای از اصفهان در هیچ وزنی در بین نفرات اول تا دهم قرار نگرفت.

  این نتایج عجیب سبب شد برای جویا شدن علت این اتفاق به سراغ مصطفی میرزایی رییس هیأت کشتی استان اصفهان برویم و در این خصوص با وی صحبت کنیم که در ادامه می خوانید.

10 سال است ملی پوش جهانی نداشته ایم میرزایی در این باره اظهار داشت: پروسه قهرمانی یک ساله نیست، استان هایی که اکنون نتیجه می گیرند، پشتوانه 15 ساله دارند، در انتخابی تیم ملی بهترین های کشور حضور دارند و برای ساختن یک قهرمان برنامه 8 تا 10 ساله نیاز است.

وی افزود: به زمان نیاز داریم تا کشتی گیران بتوانند به سطح اول کشور برسند، در المپیاد استعدادهای برتر کشتی امسال 4 فینالیست داشتیم و یک کشتی گیر از اصفهان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی اصفهان مدت هاست به پل رفته است

کشتی اصفهان مدت هاست به پل رفته است