مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-01اجتماعي

آخرین وضعیت جوی اصفهان؛ از انسداد مسیر 120 روستا تا قطع برق و مخابرات


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان آخرین وضعیت جوی استان اصفهان را به دنبال بارش شدید برف تشریح کرد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان اظهار داشت: ورود موج بارندگی به استان در روز گذشته و امروز سبب شد در اکثر نقاط و به ویژه غرب و جنوب استان شاهد بارش برف و باران باشیم و امروز هم زبانه های آن به مناطق مرکزی، شرق و شمال اصفهان کشیده شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش ها مربوط به سمیرم و فریدون شهر بوده است، افزود: در منطقه غرب تا 70 سانتی متر بارش برف را داشتیم و در ارتفاعات تا یک متر برف نیز برف ثبت شده است و بین 20 تا 100 سانتی متر در جاهای مختلف استان برف آمده است.

شیشه فروش با اشاره به استقرار 210 تیم امدادی در مناطق برفی گفت: راهداری، پلیس، اورژانس، هلال احمر، امدادخودروها و شرکت های گاز و برق و همه مدیریت بحران شهرداری ها و دهیاری ها در مناطق مختلف استان استقرار پیدا کرده اند.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه از امروز تا فردا کاهش دما را در سطح استان خواهیم داشت، بیان کرد: امروز پدیده غالب وزش باد و تندباد در مناطق مختلف استان به ویژه شرق و جنوب استان تا 70 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جوی اصفهان؛ از انسداد مسیر 120 روستا تا قطع برق و مخابرات

آخرین وضعیت جوی اصفهان؛ از انسداد مسیر 120 روستا تا قطع برق و مخابرات