مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-01سياسي

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس لرستان


زنگ انقلاب اسلامی در مدارس شهرهای مختلف استان لرستان نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز چهارشنبه زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن با حضور مسئولان استانی، مدیران شهرستان خرم آباد، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان در مدرسه شاهد مهر خرم آباد نواخته شد.

رضا عزتی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر به ویژگی های انقلاب اسلامی اشاره کرد و ایمان به خدا و خداباوری مردم، وحدت کلمه و مردمی بودن را از ویژگی های انقلاب اسلامی بر شمرد و شاخصه مهم انقلاب را فرهنگی بودن آن عنوان کرد.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی هم گریزی زد و افزود: درک عمومی این حقیقت که پیشرفت کشور و تحقق آرمان ها جز به حفظ و تقویت روحیه انقلابی در جامعه ممکن نخواهد بود، از دستاوردهای نظام است و امروزه وظیفه نیروهای انقلابی سنگین تر از هر زمان دیگری است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، افزایش بینش سیاسی مردم، استقلال در سیاست خارجی، ارتقای جایگاه زن، پیشرفت های علمی و افزایش قدرت توان دفاعی کشور را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: در حوزه آموزش و پرورش هم پیشرفت های چشمگیری داشته ایم به طور مثال در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی فقط 49 درصد مردم با سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس لرستان

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس لرستان