مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-01اقتصادي

اجرای 49 پروژه به مناسبت دهه ی فجر در نوشهر


فرماندار نوشهر با اشاره به کلنگ زنی 8 پروژه در دهه ی فجر امسال با اعتبار 750 میلیارد تومان، گفت: در این دهه 49 پروژه با اعتبار 70 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

- رستم زرودی امروز در نشست خبری مشترک خود و فرمانده سپاه نوشهر با جمعی از خبرنگاران در خصوص تشریح برنامه های ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین دهه ی فجر انقلاب، اظهار کرد: امسال 49 پروژه با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و برای 210 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد .

وی افتتاح ساختمان جدید هلال احمر، پروژه آب معدنی کندلوس کجور، طرح های متعدد در حوزه آب، گاز، راه و مسکن محرومان را از پروژه های مهم شهرستان اعلام کرد و گفت: پروژه مجموعه گردشگری آویدر در بخش مرکزی نوشهر با بیش از 15 میلیارد تومان از بزرگ ترین و مهمترین اتفاقات در دهه فجر امسال در نوشهر خواهد بود .

فرماندار نوشهر زمین ورزشی حسن آباد و کلنگ زنی 8 پروژه در نوشهر با اعتبار حدود 700 میلیارد تومان که شامل، شرکت نویان پارس بندر نوشهر با محوطه 8000 متر در حوزه تجهیزات پزشکی در 3 تا 4 فاز در زمینه واردات و صادرات، را از دیگر برنامه های مهم این شهرستان عنوان کرد .

مهرداد ابراهیم پور فرمانده سپاه نوشهر نیز با اشاره به 100 برنامه شاخص فرهنگی در این شهرستان در دهه ی فجر امسال اظهار کرد: امسال سعی شده است همه برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 49 پروژه به مناسبت دهه ی فجر در نوشهر

اجرای 49 پروژه به مناسبت دهه ی فجر در نوشهر