مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-01سياسي

استادان نقش مهمی در پاسخ به شبهه های دانشجویان دارند


مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: استادان نقش مهمی در پاسخ به شبهه های دانشجویان و تربیت انسان مؤمن، متعهد و متخصص دارند.

- حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود در آیین افتتاح طرح ولایت و ضیافت اندیشه استادان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی لرستان که 12 بهمن ماه در سالن جلسات دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: استادان نقش مهمی در پاسخ به شُبهه های دانشجویان و تربیت انسان مؤمن، متعهد و متخصص دارند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ولایت و ضیافت اندیشه استادان، نشان از اهمیت والای جایگاه استاد در تعلیم و تربیت دارد، افزود: امسال، طرح و ضیافت اندیشه، یک برنامه کاملاً جدید و متفاوت با سال های گذشته و سایر استان هاست.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان خاطرنشان کرد: استادان در نشست ها و کلاس های طرح ولایت و ضیافت اندیشه با آزاداندیشی کامل، دیدگاه ها و انتقادات خود را مطرح می کنند؛ همچنین به جای اینکه یک استاد 16 ساعت با یک جمع از افراد باشد برنامه ریزی کلاس ها به گونه ای شده است که مُدَرِس گردشی مبتنی بر آزاداندیشی داشته باشیم.

حاتمی کن کبود اضافه کرد: برآیند طرح ولایت و ضیافت اندیشه باید به گونه ای باشد که استادان در کلاس های درس خود به شبهه های دانشجویان، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادان نقش مهمی در پاسخ به شبهه های دانشجویان دارند

استادان نقش مهمی در پاسخ به شبهه های دانشجویان دارند