مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-01سياسي

انقلاب اسلامی معجزه بزرگ تاریخ معاصر است


انقلاب اسلامی معجزه بزرگ تاریخ معاصر است که بعد از گذشت 44 سال و با وجود دشمنی های فراوان مستکبران همچنان استوار و درخشنده است.

- اردستان - امام جمعه اردستان گفت: انقلاب اسلامی معجزه بزرگ تاریخ معاصر است که بعد از گذشت 44 سال و با وجود دشمنی های فراوان مستکبران همچنان استوار و درخشنده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن دهشیری پیش از ظهر چهارشنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه ابن سینای اردستان، اظهار داشت: امروز روز بسیار مهمی است؛ که از یک سو میلاد امام جواد (ع) و از سوی دیگر روز دوازدهم بهمن ماه و یادآور خاطره بزرگ حضور بنیانگذار جمهوری اسلامی بعد از چندین سال دوری از وطن در میهن است.

وی افزود: در طی دوازدهم تا بیست و دوم یک معجزه بزرگی در تاریخ معاصر شکل گرفت که آن پیروزی انقلاب اسلامی بود که ما خود را مدیون رشادت ها و فداکاری همه مردم و به ویژه شهدا و ایثارگران می دانیم.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: اگر سخنان امامان به عنوان یک رهنمود برای مردان و زنان تاریخ ساز مورد استفاده قرار بگیرد افراد می توانند به مراتب عالی برسند چرا که امام فرمود اعتماد به خدا تضمین رسیدن به جایگاه بلند را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی معجزه بزرگ تاریخ معاصر است

انقلاب اسلامی معجزه بزرگ تاریخ معاصر است