مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-01سياسي

بازخوانی ماجرای تلخ «گرگر» در الیگودرز


تکرار حادثه تلخ «گرگر» این بار در الیگودرز کام لرستانی ها را تلخ کرد؛ وسیله ای که در نبود پل باعث جراحت و این بار جان باختن سه هم استانی شد، - الیگودرز- تکرار حادثه تلخ گرگر این بار در الیگودرز کام لرستانی ها را تلخ کرد؛ وسیله ای که در نبود پل باعث جراحت و این بار جان باختن سه هم استانی شد، افرادی که هنوز پیکر آنها پیدا نشده است.

- گروه استان ها: سالهاست که مطالبه اهالی منطقه سرتنگ برزه بخش زز و ماهرو الیگودرز از مسئولان احداث پل به جای گَرگر در منطقه است، موضوعی که تا کنون تحقق پیدا نکرده تا روز گذشته باز هم شاهد تکرار اتفاق ناگوار دیگری برای اهالی این منطقه و جان باختن سه نفر باشیم.

ایمان خسروی فرماندار الیگودرز در این رابطه، گفت: بر اساس گزارشات رسیده از منطقه ززوماهرو ، در روستای سرتنگ برزه به دلیل سقوط از گَرگر ، سه نفر از اهالی منطقه فوت کردند.

وی، افزود: این گَرگر حامل پنج نفر از اهالی این منطقه برای گذر از رودخانه بود که متأسفانه یک مرد 57 ساله، یک زن 40 ساله و یک کودک خردسال در این حادثه به رودخانه پرتاب و فوت کردند.

فرماندار الیگودرز، یادآور شد: نیروی های امدادی برای کمک به مصدومان و یافتن اجساد افراد مفقود شده به منطقه اعزام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی ماجرای تلخ «گرگر» در الیگودرز

بازخوانی ماجرای تلخ «گرگر» در الیگودرز