مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-01اجتماعي

تداوم فعالیت سامانه بارشی در یزد/اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی


هواشناسی استان یزد با اشازره به ورود سامانه بارشی جدی به استان، نسبت به مخاطرات بارشهای احتمالی هشدار سطح زرد داد.

- ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد با اشازره به ورود سامانه بارشی جدی به استان، نسبت به مخاطرات بارشهای احتمالی هشدار سطح زرد داد.

براساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی یزد برای امروز چهارشنبه 12 بهمن ماه در بیشتر مناطق استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید بعضاً با گردوخاک پیش بینی شده است.

هواشناسی استان با اعلام هشدار سطح زرد مبنی بر تداوم فعالیت سامانه بارشی از امروز تا صبح روز جمعه 14 بهمن ماه، افزایش ابر و در برخی مناطق به ویژه ارتفاعات بارندگی بعضاً به صورت رگبار برف و باران، کاهش نسبی دما و تشکیل مه را هشدار داده است.

همچنین این اداره کل، لغزندگی جاده ها، احتمال جاری شدن روان آبها، اختلال در سفرهای بین شهری، اختلال در فعالیت های عمرانی، اختلال در تردد ناوگان حمل و نقل و احتمال خسارت به صنعت و کشاورزی را در شهرستانهای یزد، بافق، ابرکوه، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، مروست، مهریز، میبد و هرات دور از انتظار ندانست.

هواشناسی استان براساس این اطلاعیه، پرهیز از سفرهای غیر ضروری، احتیاط و اجتناب از فعالیت های کوهنوردی، پاکسازی دهانه پل ها و انجام تمهیدات دیگر جهت جلوگیری از خسارت احتمالی را توصیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در یزد/اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی

تداوم فعالیت سامانه بارشی در یزد/اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی