مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-01اقتصادي

تداوم پیگیری برای انتقال پرونده مالیاتی شرکت ها به هرمزگان


پیگیری ها برای آوردن شمار بیشتری از پرونده های مالیاتی شرکت های فعال در هرمزگان به استان در جریان است تا عواید حاصل از آن صرف توسعه استان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رییسی با اشاره به اهمیت و جایگاه استان هرمزگان در اقتصاد ملی و نیز نگاه کلان کشور به توسعه سواحل مکران، اظهار کرد: هرمزگان از معدود استان هایی است که همواره مازاد درآمدهای تکلیفی مالیاتی را به خزانه واریز کرده است و انتظار این است که حکم قانونی در خصوص بازگشت 50 درصد مازاد درآمد مالیاتی به استان ها به درستی اجرایی شود.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان به لحاظ موقعیت اقتصادی از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است اما متناسب با این نقش و جایگاه نتوانسته به توسعه برسد، خاطرنشان کرد: طی تمامی سال های اخیر، استان هرمزگان بیش از عدد تکلیفی، مالیات به خزانه واریز کرده است و این نشان دهنده موقعیت خاص این استان و جایگاه آن در اقتصاد ملی است که همواره در رتبه بالایی در زمینه وصول درآمدهای مالیاتی کشور برخوردار بوده است.

رییسی افزود: پیگیری ها برای انتقال شمار بیشتری از پرونده مالیاتی شرکت هایی که در استان هرمزگان فعال هستند به استان در جریان است و همین دو هفته پیش نیز شخصاً پیگیر این موضوع از رییس سازمان امور مالیاتی کشور بودم که وی قول داد تا بزودی چند پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم پیگیری برای انتقال پرونده مالیاتی شرکت ها به هرمزگان

تداوم پیگیری برای انتقال پرونده مالیاتی شرکت ها به هرمزگان