مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-01سياسي

واکنش استاندار به موضوع عزل برخی از اعضای شورای شهر


استاندار لرستان در واکنش به برخی اظهار نظرها در رابطه با نقش استاندار در عزل برخی اعضای شورای شهر، گفت: در این رابطه یک هیئت متشکل از دادگستری، - نمایندگان و استاندار تصمیم می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد زیویار در نشست با خبرنگاران در مورد ماجرای استیضاح شهردار خرم آباد توسط اعضای شورای شهر و موضع گیری در این مورد، اظهار داشت: چند روز پیش با شهردار خرم آباد جلسه داشتیم و ایشان گفتند که برخی از اعضای شورای شهر سوالاتی پرسیدند.

واکنش استاندار به موضوع عزل برخی از اعضای شورای شهر و استیضاح شهردار خرم آباد وی، ادامه داد: شهردار خرم آباد در آن جلسه اذعان کرد که به زودی در جلسه اعضای شورای شهر به این سوالات پاسخ خواهند داد.

استاندار لرستان، افزود: ما به این رویه احترام گذاشته و منتظر می مانیم که مشخص شود چه سوالاتی مطرح و چه پاسخ هایی از طرف شهردار داده خواهد شد.

زیویار در مورد بحث های مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر نقش استاندار در عزل برخی از اعضای شورای اسلامی شهرها، تصریح کرد: در این باره یک هیئت متشکل از رییس دادگستری استان، دو نفر از نمایندگان مردم در مجلس و استاندار لرستان تصمیم می گیرند.

وی، افزود: استاندار نیز مانند سایر اعضا یک رأی دارد، ضمن اینکه سایر اعضای این هیئت مستقل از استانداری بوده و تحت نفوذ استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش استاندار به موضوع عزل برخی از اعضای شورای شهر

واکنش استاندار به موضوع عزل برخی از اعضای شورای شهر