مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-01اجتماعي

تداوم بارش ها در چهارمحال و بختیاری تا صبح جمعه


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: ظهر پنج شنبه موج دوم سامانه بارشی از مناطق غربی یعنی کوهرنگ و اردل وارد استان می شود که این موج نیز تا صبح روز جمعه به تناوب در بعضی ساعات و به ویژه در نیمه غربی استان موجب بارش برف و .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: ظهر پنج شنبه موج دوم سامانه بارشی از مناطق غربی یعنی کوهرنگ و اردل وارد استان می شود که این موج نیز تا صبح روز جمعه به تناوب در بعضی ساعات و به ویژه در نیمه غربی استان موجب بارش برف و گاهی باران خواهد شد البته با توجه به کاهش دما پیش بینی می شود عمده این بارش ها به صورت برف باشند.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سامانه بارشی موجود در استان همچنان تا اوایل امشب در غالب مناطق استان به فعالیت خود ادامه می دهد و پیش بینی می شود عمده بارش ها به صورت برف باشند البته امروز در برخی مناطق از جمله لردگان شاهد بارش باران بودیم.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: از ساعات بعدازظهر امروز فعالیت این موج بارشی در مناطق جنوبی به ویژه لردگان، بخش هایی از فلارد و خانمیرزا از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش ها در چهارمحال و بختیاری تا صبح جمعه

تداوم بارش ها در چهارمحال و بختیاری تا صبح جمعه