مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-01سياسي

سهم بیشتر دانشگاه فنی وحرفه ای از بودجه نسبت به دانشگاه های معتبر


معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: در حال دفاع از بودجه ارائه شده هستیم و بیش از آن چیزی که برای دیگر دانشگاه های معتبر، بودجه تخصیص داده شده، - معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: در حال دفاع از بودجه ارائه شده هستیم و بیش از آن چیزی که برای دیگر دانشگاه های معتبر، بودجه تخصیص داده شده، برای دانشگاه فنی وحرفه ای به عنوان دانشگاه مهارت محور اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خطیبی در اجلاس رؤسای دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور با بیان اینکه امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی موجود در دانشگاه فنی و حرفه ای نسبت به سایر دانشگاه ها بی مانند است، اظهار کرد: علیرغم رشد 50 درصدی رشد صادرات و با وجود سرمایه های انسانی جوان، بیکاری جوانان مایه سرافکندگی خواهد بود.

سرمایه های متخصص و ماهری که در این دانشگاه وجود دارد، در کنار منابع و سرمایه های خدادادی کشور، قطعا باعث رشد و بالندگی خواهد شد.

وی با تاکید بر رسالت اصلی دانشگاه که رفتن به سوی کارآفرینی است، خاطرنشان کرد: کارآفرینی سهم مهمی در رشد اقتصادی ایفا می کند و این رشد بدون اشتغال امکان پذیر نیست.

عزم دولت سیزدهم برای گسترش روحیه مهارت آموزی جزم شده و امیدواریم از دانشگاه سطح دو به دانشگاه کارآفرین ارتقا یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بیشتر دانشگاه فنی وحرفه ای از بودجه نسبت به دانشگاه های معتبر

سهم بیشتر دانشگاه فنی وحرفه ای از بودجه نسبت به دانشگاه های معتبر