مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-01حوادث

انهدام باند سرقت مسلحانه پس از ارتکاب به قتل


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی از دستگیری باند سرقت مسلحانه پس از ارتکاب به یک قتل خبر داد و گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یک گاراژ در مرکز تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: کارآگاهان در گام نخست راهی صحنه وقوع جرم شدند و با تحقیقات میدانی پی بردند چهار مرد جوان با سلاح کلت کمری و کلاشینکف وارد گاراژ موردنظر شدند و پس از بستن دست و پای افراد حاضر و نگهبان درِ گاراژ و ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم اقدام به سرقت مسلحانه سه خودرو و یک موتورسیکلت کرده اند.

وی گفت: کارآگاهان که در صحنه جرم مشغول تحقیقات بودند، با اقدامات پلیسی متوجه شدند، متهمان با خودروی پژو 405 مشکی رنگ به نزدیکی گاراژ آمده و پس از ساعت ها زاغ زنی در یک فرصت مناسب با تخریب درب اقدام به سرقت مسلحانه کردند.

گودرزی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تحقیقات تخصصی شبانه روزی را کلید زدند و با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم، هویت چهار مرد جوان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سرقت مسلحانه پس از ارتکاب به قتل

انهدام باند سرقت مسلحانه پس از ارتکاب به قتل