مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-01دانش

تخصیص 300 میلیارد تومان به دانشگاه ها برای اجرای طرح جوانی جمعیت


رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم با اشاره به اعطای اعتبار در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، از تخصیص 300 میلیارد تومان برای خوابگاه سازی در دانشگاه ها خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم با اشاره به اعطای اعتبار در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، از تخصیص 300 میلیارد تومان برای خوابگاه سازی در دانشگاه ها خبر داد.

دکتر مسعود گنجی در افتتاحیه هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور که امروز (12 بهمن ماه) در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: صندوق رفاه دانشجویان، دارای ماموریت هایی است که اولین و مهم ترین آن کمک به دانشجویان مستعد کم بضاعت است که در قالب وام های دانشجویی و کمک بلاعوض انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر به خوابگاهی از سوی صندوق رفاه کمک می شود برای کمک به دانشجویان مستعد کم بضاعت است؛ با وجود اینکه محدودیت منابع داریم تا آنجا که توانسته ایم کاری کرده ایم که شرمنده دانشجویانی نشویم که دانشگاه ها معرفی می کنند.

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم گفت: براساس قانون، صندوق رفاه به صورت مستقیم حق ساخت خوابگاه را ندارد اما برای تسریع ساخت خوابگاه ها کمک خواهد کرد یا اینکه اگر وامی گرفته شده در آنجا نیز می تواند برای بازپرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 300 میلیارد تومان به دانشگاه ها برای اجرای طرح جوانی جمعیت

تخصیص 300 میلیارد تومان به دانشگاه ها برای اجرای طرح جوانی جمعیت