مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-01سياسي

پروژه های نیمه تمام و معطل مانده آبیک به نتیجه می رسند


عقب ماندگی های سالهای متمادی در این شهرستان وجود دارد و پروژه هایی که در موضوعات مختلف طی سالهای گذشته به تعویق افتاده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک در نخستین روز از دهه فجر به همراه اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان آبیک با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

مسئولان در انجام امور بر خدا توکل کنند در این دیدار، حجت الاسلام سید محمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک از زحمات همه مسئولان و دست اندرکاران در خصوص پیگیری پروژه آب از سد طالقان به آبیک و گوارا شدن کام مردم به آب گوارا و مطلوب قدردانی کرد و گفت: در جریان هستم که مسئولان شهرستان آبیک مجدانه پیگیر الحاقیه بیمارستان دولتی شهدا هستند و در مرحله آماده شدن برای کلنگ زنی قرار دارد.

وی افزود: مسئولان شهرستان آبیک به دور از مسائل اختلاف افکنی و فتنه انگیزی، برای منافع مردم تلاش و خدمت رسانی می کنند و منافع سیاسی و حزبی و گروهی را در رتبه های بعدی کار خود قرار می دهند.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: مسئولان لازم است برای انجام امور به خدا توکل و اعتماد کنند و کارها را به خدا بسپارند.

حسینی میرامینی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد رفع مسائل زیست محیطی و احداث اماکن گردشگری و تفریحی در شمال و جنوب شهر آبیک باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام و معطل مانده آبیک به نتیجه می رسند

پروژه های نیمه تمام و معطل مانده آبیک به نتیجه می رسند