مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-01اقتصادي

96 طرح اقتصادی در استان بوشهر به بهره برداری می رسد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در دهه فجر امسال 96 طرح اقتصادی در استان بوشهر به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح و آغاز پروژه های اقتصادی در بوشهر اظهار داشت: طی یک سال اخیر نرخ رشد سرمایه گذاری در استان بوشهر شتاب بیشتری گرفته است.

وی از توسعه صادرات غیرنفتی و تجارت خارجی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تعهد اشتغال استان در سال جاری 21 هزار فرصت شغلی بوده که تاکنون 24 هزار شغل در این استان ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر کمترین نرخ تورم را در کشور داشته است افزود: اقدامات بسیار خوبی در حوزه اقتصادی استان با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال 96 طرح اقتصادی با اعتبار 238 هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می شود که اشتغال 11 هزار نفر را فراهم می سازد.

آغاز 41 پروژه اقتصادی باستین خاطرنشان کرد: همچنین 41 پروژه با اعتبار 61 هزار و 500 میلیارد تومان در دهه فجر امسال آغاز می شود که هفت هزار و 500 فرصت شغلی را ایجاد می کند.

وی تاکید کرد: از مجموع 312 هزار میلیارد تومان پروژه های عمرانی و اقتصادی که در دهه فجر امسال در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می شود، 300 هزار میلیارد تومان پروژه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 طرح اقتصادی در استان بوشهر به بهره برداری می رسد

96 طرح اقتصادی در استان بوشهر به بهره برداری می رسد