مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-01حوادث

علت مسدود شدن حساب بانکی کریم باقری


کریم باقری فوتبالیست سابق کشور یکی از این افراد است که شماره حسابی را برای دریافت کمک های مردمی در صحفحه اینستاگرام معرفی کرده بود اما صبح امروز اعلام کرد شماره حساب وی مسدود شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بنابر اعلام رسانه قوه قضاییه، در سال های گذشته و در پی وقوع حوادث غیر مترقبه از قبیل سیل و زلزله، گاهاً مواردی پیش آمده است که افراد مشهور برای جمع آوری کمک های مردمی به حادثه دیدگان شماره حساب های شخصی خود را اعلام کرده اند.

چنین اقداماتی در معرفی حساب های بدون ضابطه در سال های گذشته منجر به وقوع جرایمی نظیر کلاهبرداری یا مشخص نشدن نتیجه هزینه کردها و عملکرد افراد شده است.

اخیراً نیز در پی وقوع زلزله در شهرستان خوی، برخی از هنرمندان و ورزشکاران مشهور با قصد و هدف خیر و انسان دوستانه مجدداً دست به اقدام مشابهی زده و برای دریافت کمک های مردمی شماره حساب شخصی خود را در فضای مجازی معرفی کرده اند که البته این اقدام نیاز به درنظر گرفتن موازین قانونی داشت.

کریم باقری فوتبالیست سابق مطرح کشورمان یکی از این افراد است که شماره حسابی را برای دریافت کمک های مردمی در صحفحه اینستاگرام معرفی کرده بود اما صبح امروز اعلام کرد شماره حساب وی مسدود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت مسدود شدن حساب بانکی کریم باقری

علت مسدود شدن حساب بانکی کریم باقری