مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-01حوادث

فروپاشی باند زورگیران شهر ری


فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره زورگیری در محدوده شهر ری خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 9 دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و دو قبضه سلاح سرد (قمه) کشف شد.

- فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره زورگیری در محدوده شهر ری خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 9 دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و دو قبضه سلاح سرد (قمه) کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان از انهدام باند چهار نفره زورگیری در محدوده شهر ری خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره زورگیری در محدوده شهر ری به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری آن محله قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: تیم عملیات کلانتری 131 با انجام اقدامات اطلاعاتی و طی یک فرآیند پیچیده پلیسی سرکرده باند سارقان را در یکی از محلات قدیمی شهر شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های لازم ضمن شناسایی مخفیگاه و اعضا اصلی باند، با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سرکرده باند به همراه سه نفر از همدستانش دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 9 دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و دو قبضه سلاح سرد (قمه) کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد، در این راستا یک دستگاه خودروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروپاشی باند زورگیران شهر ری

فروپاشی باند زورگیران شهر ری