مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-01سياسي

دومین همایش ملی دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب در جهاددانشگاهی کرمان


همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، دانشگاه شهید باهنر کرمان با همکاری جهاد دانشگاهی استان کرمان و دانشگاه گیلان دومین همایش ملی دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب، - ایسنا/کرمان همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، دانشگاه شهید باهنر کرمان با همکاری جهاد دانشگاهی استان کرمان و دانشگاه گیلان دومین همایش ملی دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب، با موضوع فرهنگ مقاومت در دانشگاه آرمانی در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی استان کرمان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

دکتر ایرج شاکری نیا عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان امروز 12 بهمن ماه در این مراسم گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله عوامل مهم توسعه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جوامع محسوب می شوند و این مهم در تولید سرمایه نیروی انسانی ماهر، تولید دانش و پژوهش، کارکردهای خدماتی و مشورتی متجلی است.

وی افزود: کشور ما بعد از انقلاب خصوصا در زمینه رشد کمی و کیفی دانشگاه ها پیشرفت خیلی زیادی داشته و امروزه جمهوری اسلامی با فراهم ساختن بستر مناسب برای رشد و تعالی توفیقات زیادی در توسعه علم و فناوری و فرهنگ تحقیق و پژوهش داشته است.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان اضافه کرد: در ابتدا، دانشگاه ها به عنوان مراکزی بودند که دانشجویان در آن جا پذیرفته می شدند، مدارکی را به عنوان فارغ ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش ملی دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب در جهاددانشگاهی کرمان

دومین همایش ملی دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب در جهاددانشگاهی کرمان