مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-01سياسي

وزارت کشور بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات تاکید دارد


مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور، انتخابات را از مهم ترین مسایل کشور برشمرد و گفت: وزارت کشور با تاکید بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت به دنبال برگزاری انتخاباتی با شکوه است.

- مدیرکل دفتر امور انتخابات وزارت کشور، انتخابات را از مهم ترین مسایل کشور برشمرد و گفت: وزارت کشور با تاکید بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت به دنبال برگزاری انتخاباتی با شکوه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن اسلامی در همایش معاونان و مدیران سیاسی استانداری ها با بیان اینکه مهم ترین مساله کشور در سال آینده برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است، افزود: بر همین اساس معاونان و مدیران سیاسی استانداری های سراسر کشور باید ازهمه ظرفیت های استانی برای ارتقای مشارکت سیاسی بهره گیرند.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه ستاد انتخابات کشور از چهار ماه قبل فرایند بررسی وضعیت انتخابات در استان ها را آغاز کرده است، اظهار کرد: تاکنون با 31 استانداری نشست تخصصی وضعیت شناسی انتخابات استانی برگزار شده است و ظرفیت های فنی، لجستیکی و انسانی برای اجرای انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.

اسلامی میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 را نسبت به انتخابات 98، روندی افزایشی توصیف کرد و گفت: این انتخابات می تواند الگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات تاکید دارد

وزارت کشور بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات تاکید دارد