مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-01بين الملل

زخمی شدن 6 نیروی پلیس سوری در درعا


منابع خبری سوریه اعلام کردند که 6 نفر از نیروهای پلیس این کشور در انفجاری در حومه درعا زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تلویزیون رسمی سوریه اعلام کرد که بر اثر انفجار دو بمب که خودروی گشتی پلیس سوریه را هدف قرار داده بود، 6 نیروی پلیس در حومه درعا واقع در جنوب سوریه زخمی شدند.

روز گذشته نیز وزارت کشور سوریه اعلام کرد که نیروهای امنیت داخلی در جریان انجام مأموریت خود و در مسیر بازگشت به دمشق با یک بمب کنار جاده ای هدف حمله تروریستی قرار گرفتند که بر اثر آن 15 نفر زخمی شدند که حال 7 نفر از آنها وخیم است.

در بیانیه وزارت کشور سوریه آمده است: نیروهای گشتی پلیس بلافاصله پس از انفجار بمب، خود را به محل انفجار رساندند و عملیات امدادرسانی به مجروحان آغاز شد و تحقیقات برای شناسایی عوامل بمبگذاری و انجام اقدامات حقوقی لازم علیه آنها ادامه دارد.

استان درعا در اوایل مرداد 1397 و با شکست داعش و دیگر تروریست ها توسط ارتش سوریه آزاد شده بود، اما هنوز هم هسته های خفته گروه های تروریستی در این استان فعال است و بعضاً دست به اقدامات تروریستی می زنند.

یکی از مشکلات درعا هم مرزی با اردن می باشد و تروریست ها می توانند از این کشور انواع سلاح و مهمات را وارد کنند و به راحتی به آن رفت وآمد داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن 6 نیروی پلیس سوری در درعا

زخمی شدن 6 نیروی پلیس سوری در درعا