مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-01فرهنگي

تولید دو فیلم 100 ثانیه ای مستند و انیمیشن در چهارمحال و بختیاری


شهرکرد_مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از تولید دو فیلم 100 ثانیه ای در قالب مستند و انیمیشن در این استان خبر داد.

- امیر حیدری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: فیلم مستند آب … زندگی و فیلم انیمیشن تجزیه دو فیلم 100 ثانیه ای است که به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین اُسیوند در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به تازگی تولید شده است.

وی افزود: مستند آب…زندگی درباره اهمیت آب در زندگی و روایت گر چند ساعت از زندگی یک خانواده عشایری است که برای رسیدن به آب تلاش زیادی کرده و از مسیرهای سختی عبور می کنند.

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تصویربرداری این مستند به عهده امیرحسین اُسیوند ، یاسر آقایی و مهدی طاهری بوده است و از دیگر عوامل آن می توان به سمانه امینی صدابردار و فرشید اسدی عکاس اشاره کرد.

حیدری دیگر فیلم 100 ثانیه ای حوزه هنری چهارمحال و بختیاری را انیمیشن تجزیه عنوان کرد و گفت: این انیمیشن در رابطه با موضوع تجزیه پلاستیک ها در کره زمین و تأثیرات مخرب آن ها روی محیط زیست است.

وی اظهار داشت: نویسنده و کارگردان این اثر 100 ثانیه ای نیز امیرحسین اُسیوند است و از دیگر عوامل آن می توان به سجاد مهدوی طراح، مریم شمس انیماتور و هاجر دری کامپوزیت اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دو فیلم 100 ثانیه ای مستند و انیمیشن در چهارمحال و بختیاری

تولید دو فیلم 100 ثانیه ای مستند و انیمیشن در چهارمحال و بختیاری