مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:152023-02-01ورزشي

21 یادواره شهدا در گرگان برگزار می شود


فرمانده سپاه گرگان از برگزاری 21 یادواره شهدا در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیش از دو هزار بسته کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان گرگان اهدا می شود.

- سرهنگ علی دیلم کتولی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر 444 برنامه پایگاهی توسط سپاه ناحیه مقاومت گرگان برگزار می شود که تعداد 44 برنامه شاخص است.

فرمانده ناحیه گرگان از برگزاری 21 یادواره شهدای آبروی محله و یادواره خانگی با هدف تکریم شهدا و خانواده معظم شهیدان در منزل شهدا خبر داد و افزود: نشست های جهاد تبیین، برگزاری 15 برنامه ورزشی، رژه خودرویی و نصب پرچم بر سردرب منازل شهدا از دیگر برنامه هایی است که دهه فجر امسال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید عهد با آرمان های شهدا تعداد 100 نفر از دانش آموزان دختر گرگانی در تاریخ 16 بهمن به اردوی راهیان نور اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب رزمایش مومنانه در روز 17 بهمن ماه اجرا و بیش از دو هزار بسته مومنانه به نیازمندان اهدا می شود.

دیلم کتولی با تاکید بر اینکه دو حوزه مقاومت بسیج ویژه خواهران و برادران در ایام الله دهه فجر در کوی الغدیر گرگان افتتاح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 یادواره شهدا در گرگان برگزار می شود

21 یادواره شهدا در گرگان برگزار می شود