مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:252023-02-01سياسي

نیکزاد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در بحث سازندگی حرف اول و آخر را می زند


قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء یک بخش خصوصی نیست بلکه برخواسته از نهاد مقدس سپاه است که کارهای عظیمی برای کشور انجام داده است و لذا این قرارگاه در بحث سازندگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی نیکزادثمرین در جریان بازدید از ستاد فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، گفت: خدا را شاکرم که توفیق داد خدمت عزیزان در ستاد فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء باشیم.

وی افزود: موفقیت هر حاکمیتی جلب رضایت مردم و سرمایه اجتماعی است بنابراین اگر بخواهیم سرمایه اجتماعی افزون تری داشته باشیم، باید کارآمدی نظام را در عرصه های مختلف به ویژه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی نشان دهیم.

نایب رییس مجلس بیان کرد: در عرصه سیاسی کارآمدی لازم را داریم و یک واقعیت آن نیز انتخابات است که این مهم هم از دستاوردهای نظام اسلامی به شمار می آید و باید گفته شود این موضوع نیز قابل قیاس با قبل انقلاب نخواهد بود چرا که در آن زمان موضوع انتخابات و مباحث سیاسی را همگان شاهد بودند.

عضو هیات رییسه مجلس عنوان کرد: در موضوع فرهنگی نیز اگر به آرمان های انقلاب برگردیم بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی به توانمندی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اشاره و اظهار کرد: قرارگاه برای ثابت کردن ما می توانیم و خدمت کردن به مردم در عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در بحث سازندگی حرف اول و آخر را می زند

نیکزاد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در بحث سازندگی حرف اول و آخر را می زند