مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-01سياسي

حزب الله لبنان: محور مقاومت قدرتمند و منسجم باقی خواهد ماند


یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد، محور مقاومت در هر شرایطی در موضعگیری های خود ثابت قدم است و قدرتمند و منسجم باقی خواهد ماند.

- یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد، محور مقاومت در هر شرایطی در موضعگیری های خود ثابت قدم است و قدرتمند و منسجم باقی خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، الشیخ حسن البغدادی، از اعضای شورای مرکزی حزب الله لبنان در سخنرانی که در نشستی در ضاحیه جنوبی بیروت داشت، گفت: مشکل محور آمریکا این است که هنوز باور پیدا نکرده که جهان تغییر کرده و دیگر این قدرت ها ما را نمی ترسانند، آنها باید بدانند که طوفان ها محور مقاومت را به لرزه در نمی آورد و این محور در هر شرایطی در موضعگیری های خود ثابت قدم است.

حسن البغدادی در ادامه اظهار کرد: کاری که اسراییل انجام می دهد و اقدامات برخی طرف های تکفیری در راستای منافع اسراییل و طرح آمریکا، چیزی را در معادله تغییر نمی دهد و تمام کاری که آنها انجام می دهند، آزار و طولانی کردن بحران است، بدون اینکه بتوانند به استحکام موضعگیری تاثیر بگذارند زیرا محور مقاومت قدرتمند و منسجم باقی خواهد ماند.

این عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان افزود: آنهایی که بر روی محور آمریکا حساب باز کردند، امیدهایشان از دست خواهد رفت و انتظارشان طولانی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: محور مقاومت قدرتمند و منسجم باقی خواهد ماند

حزب الله لبنان: محور مقاومت قدرتمند و منسجم باقی خواهد ماند